Dziś chcielibyśmy przybliżyć Wam rozwiązanie, które nasi Klienci bardzo sobie chwalą, a mianowicie nasz Adminotaurowy Panel Klienta. Znacząco usprawnia on nie tylko komunikację z naszymi adminami poprzez BOK, ale przede wszystkim pozwala panować nad wydatkami i planować prace pod kątem dostępnych w danym miesiącu godzin. Panel jest przejrzysty i łatwy w obsłudze, co zaraz sami zobaczycie.

 

Początek, czyli wizja lokalna

Po zalogowaniu się do Panelu Klienta trafiamy do zakładki Początek. W tym miejscu zobaczysz otwarte zgłoszenia na BOK, ilość aktywnych usług, zaległe płatności i kwotę, którą otrzymałeś z prowizji w ramach Programu Partnerskiego. Masz też podgląd na najnowsze wpisy Adminotaura na Twitterze 🙂

 

Usługi, czyli co ja płacę

Do tej części panelu możesz dostać się zarówno z bocznego menu, jak i klikając przycisk “Zobacz wszystkie” pod pomarańczowym boxem Aktywne usługi. W tej zakładce możesz sprawdzić z jakich usług korzystasz, jaka ilość godzin została wykorzystana dla każdej z usług, ile wynosi miesięczny abonament i czy będziesz musiał dopłacić za dodatkowe godziny.

Zajrzyjmy więc teraz do jednej z usług…

Dowiesz się w tym miejscu kiedy kończy się umowa na daną usługę, ile kosztuje godzina poza abonamentem i ile godzin zostało wykorzystane w tym miesiącu. Masz podgląd na ostatnie zgłoszenia na BOK, jak również rozliczenia z podziałem na abonament i dodatkowe godziny.

Przechodząc niżej znajdziesz też informacje o szczegółach usługi oraz osobach, które są upoważnione do kontaktu z nami i mogą zlecać nam prace. Możesz również dodać nowe osoby kontaktowe lub stworzyć grupy kontaktów.

Jeśli potrzebujesz poszerzyć swój pakiet, opcję zamówienia nowej usługi znajdziesz w bocznym menu. Zawsze możesz też skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie.

 

BOK, czyli w razie potrzeby zbij szybkę

Zgłoszenie na Adminotaurowy BOK możesz założyć na dwa sposoby: wysyłając wiadomość na specjalny adres email, bądź tworząc je w panelu.

Wszystkie zgłoszenia trafiają do naszego systemu i w zakładce dostępnej z bocznego menu masz podgląd wszystkich, z podziałem na otwarte i zamknięte.

Wchodząc w konkretne zgłoszenie zobaczysz historię konwersacji oraz czas, który został przeznaczony na jego rozwiązanie ogółem i w tym miesiącu.

 

Rozliczenia, czyli wszystko pod kontrolą

W tej zakładce sprawdzisz stan swoich płatności i pobierzesz faktury za poszczególne pozycje. Aby sprawdzić ilość darmowych godzin dla danej usługi, w rozwijanym menu Akcje wybierz Szczegóły.

 

Program Partnerski, czyli Twoi przyjaciele są naszymi przyjaciółmi

Program Partnerski to system, dzięki któremu możesz zdobywać prowizję polecając nasze usługi zaprzyjaźnionym firmom. Sam decydujesz, czy prowizja powinna być wypłacana Tobie, czy wolisz, aby polecona przez Ciebie firma dostała od nas rabat równy jej wysokości. Jeśli zdecydowałeś się na pierwszą opcję, wypłatę prowizji zlecisz bez wychodzenia z Panelu.

Mamy nadzieję, że udało nam się pokazać, jak przydatny i prosty w obsłudze jest nasz Panel Klienta. Dostęp do niego dostajesz automatycznie w momencie podpisania umowy i tylko od Ciebie zależy, czy zechcesz z niego korzystać. Jeśli masz jakieś pytania albo jest jakaś funkcjonalność, o której nie pomyśleliśmy, pisz śmiało w komentarzu 🙂